петък, 11 декември 2015 г.

Списъкът "Твърде стар съм за това"

Списъкът "Твърде стар съм за това" е често срещана фраза в американските филми и сериали. Наскоро Градски дами попадна на него във връзка с един епизод от любимия сериал "Как се запознах с майка ви". Въпросният списък по аналогия на "Неща, който искам да направя преди да навършва 30 г." беше основна сюжетна линия в серията от култовия сериал. А в сериала тя се споменава във връзка с един важен филм  - "Смъртоносно оръжие". В него главният герой не спира да повтаря тази реплика, но всъщност продължава да снима филм след филма.

Но има ли наистина смисъл от подобен тип списъци? За американците това е често срещано занимание. Какво всъщност показва "Твърде стар съм за това":
  • не ми се занимава с такива неща вече - надживял съм ги - например: два-три дни без сън заради жесток купон.
  • срещи с хора, които не ме интересуват в търсене на някои, с който да си прекарам времето.
  • напомняне, че всички остаряваме.
  • пиене на различни алкохолни неща по едно и също време.
  • непълноценно хранене.
  • експерименти с облеклото.

Могат да се изредят много примери по този повод. Важното в случая е, че никога не си достатъчно стар да направиш нещо забавно. Старостта е състояние на духа, а не на тялото. Така че, ако някои и тези занимания ти се струват не толкова привлекателни към този момент, то не се отчайвай. Това не е от годините, а от факта, че си се променил - станал си зрял. Разбира се, това не значи, че не умееш да се забавляваш, нали?



Няма коментари:

Публикуване на коментар